Najlepsze Odżwyki na Masę

 


Kreatyna

Gainer

Spalacz tłuszczu

Białko

BCAA

Dieta i Ćwiczenia na Masę czekają na Ciebie!

Tanie Odżywki Białkowe

Tanie Odżywki Białkowe

W ostatnich latach zanotowano znaczny odsetek ludzi, którzy posiadają nadwagę. Jest to uwarunkowane głównie niezdrową dietą, która opiera się na Fast foodach, niezdrowych i tłustych przekąskach i braku ćwiczeń. Problem jest tak duży że w niektórych państwach zaczęto propagować zdrowy tryb życia, który wpajany jest już dzieciom. Na rynku istnieje wiele kategorii diet, które mają na celu pozbycie się niezdrowej tkanki tłuszczowej i osiągnięcie sylwetki modelki. Jednakże nie jest to jedyna kategoria diet, bowiem w naszym społeczeństwie istnieje też przeciwstawna grupa osób, które chcą przybrać na wadze, ale masa ta ma być zdrowa bez zbędnych tłuszczy. Taką grupę osób stanowią głównie sportowcy, ale także osoby które tylko amatorsko zajmują się uprawnianiem różnych dyscyplin sportowych.

NAJNIŻSZE CENY ODŻYWEK ONLINE

Dla nich oprócz oczywiście odpowiedniego treningu istotna jest także dieta, której celem będzie wzrost masy. Taka dieta na masę jest oczywiście zbilansowana, dobrana odpowiednio, ale jak każdą inną dietę trzeba ją stosować regularnie bez odstępstw czy małych dyspens. Jest to o tyle utrudnione zadanie, że osobom które decydują się na dietę na masę nie zależy jedynie na przytycie kilku kilogramów, ale na zbudowanie odpowiedniej struktury ciała, na którą składać się będą zdrowe mięśnie. Zadanie jest to trudne także z innego powodu, otóż jak zauważono na początku znaczne „otycie” społeczeństwa sprawiło, że naukowcy i eksperci skupiają się głównie na dietach odchudzających, zaniedbując dział diet na masę. Efekt takiej diety jest doskonały, ale należy pamiętać  również o  treningu i ćwiczeniach, bez których nie osiągniemy celu. W przypadku diety na masę ważne jest dobranie odpowiednich składników w naszej codziennej diecie, zbilansowanie ich.


Polecamy te odżywki na masę

Wielu początkujący kulturystów ma spore problemy ze znalezieniem właściwego odniesienia treningu do odżywek na masę  i suplementów na masę. Niestety, jest to bardzo niebezpieczne zjawisko. Przede wszystkim warto zdawać sobie sprawę z tego, że czasem odpowiedni zestaw z odżywkami na masę jest w stu procentach wystarczający i gwarantuje efekty. Nie trzeba wówczas stosować dodatkowych – wspomagających odżywek na masę ani wszelkiego rodzaju suplementów. Jeśli jednak je stosujemy nawet najlepsze odżywki na masę, trzeba wiedzieć, że bez treningu nie będą one właściwie działały. Potrzebny jest dobry trening na masę. Dlatego ich stosowanie wymaga odpowiedniego wiedzy i odpowiedniego doświadczeni. Bez posiadania takiego lepiej jest zapytać o to doświadczonych kulturystów.

Zaczynając dietę na masę należy zapoznać się z następującymi zasadami, które zoptymalizują nasze starania. Należy więc jeść mniejsze porcje, ale za to częściej (optymalna wersja to sześć posiłków dziennie), następnie nasze posiłki powinny być bardziej kaloryczne (o około 500- 1000 kalorii więcej niż normalnie jest nam zalecane, oczywiście to zależy od wieku, płci, masy ciała). Należy także w diecie na masę pamiętać o piciu nawadnianiu organizmu, ale nie kolorowymi i słodkimi napojami, ale wodą mineralną i napojami izotonicznymi. Aczkolwiek najważniejszą zasadą jest znaczne zwiększenie ilości przyswajanego białka, głównego budulca masy mięśniowej i w ogóle masy. Białko to najlepiej spożywać w produktach mięsnych, rybach i produktach mlecznych. Podstawą diety na masę jest także jej zrównoważenie, które polega na mądrym przyswajaniu wszystkich składników.

Tanie Odżywki Białko

Tanie Odżywki Białko

Tak więc optymalnym rozwiązaniem będą śniadania bogate w węglowodany, które dadzą nam energię i siłę na cały dzień oraz pozwolą na wykonywanie treningu. Natomiast kolacja powinna być przygotowana z produktów białkowych, aby nie budować tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Należy także pamiętać że taka dieta na masę powinna zawierać przyswajanie węglowodanów, ale tylko takich pochodzących z pełnoziarnistych kasz  pieczywa bo one są najzdrowsze. Z kolei jeżeli weźmiemy pod uwagę przyswajanie węglowodanów po treningu to najlepiej przyjmować takie, które pochodzą z soku pomarańczowego, bananów, które pomagają w odbudowaniu energii. Z kolei tłuszcze w takiej diecie najlepiej przyjmować roślinne, które są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. Oczywiście taka dieta jest przeznaczona dla osób, które pragną przybrać na masie, ale należy także pamiętać o treningu i suplementach, które są niezastąpione w podobnej diecie na masę. 

Zagrożenie przy stosowaniu nowoczesnych, pewnych i bezpiecznych odżywek praktycznie nie istnieje. Ważne jest jednak to, aby wszystkie wykorzystywane tanie odżywki białkowe kontrolować wcześniej i konsultować je z lekarzem. Jeśli nie mamy doświadczenia w treningu, wówczas warto również brać specjalne suplementy z tanimi odżywkami białkowymi, które wyregulują poziom substancji oraz pomogą naszemu organizmowi w zwalczeniu pewnych niekorzystnych substancji, które zawsze w tanich odżywkach białkowych się znajdują. Zagrożenie stosowaniem niewłaściwej odżywki na masę można wyeliminować również poprzez bardziej intensywny trening. W tym wypadku jednak trzeba uważać, bo przetrenowanie również może być niebezpieczne.

 

Dieta i odżywki na masę

Dieta i odżywki na masę